BERMUDA, 18 juli 2016 – Vijf jaar geleden werd hij gelanceerd, waarbij gemikt werd op een nieuwe generatie rum-liefhebbers. De Bacardi Oakheart. De gekruide rum heeft in korte tijd zo’n eigen identiteit verworven op de rum-markt dat ‘moeder’ Bacardi vindt dat hij nu wel op eigen benen kan staan. Daarom gaat het merk binnenkort zelfstandig verder. Het is een strategische keuze, meldt algemeen directeur Fabio Di Giammarco vanuit zijn standplaats Bermuda. Door Oakheart los te koppelen van Bacardi kan de blend nog sterker als merk neergezet kunnen worden. De drank doet het vooral goed bij mannen tussen de 18 en 24 jaar, in combinatie met cola en veel ijs. De verwachting is Oakheart in de tweede helft van dit jaar ‘op zichzelf’ gaat.
Laatste nieuws
-
Nieuwe wind bij Ardbeg | 21 nov 2025
-
Heineken verlengt samenwerking met Formule 1 | 20 nov 2025
-
Drie keer raak bij de Dutch Whisky Awards | 19 nov 2025
-
Knallende kurken bij Bollinger | 19 nov 2025
-
Rutte zet kleine brouwers in het zonnetje | 18 nov 2025
-
Veranderen slimme tractoren het leven in de wijngaard? | 17 nov 2025
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
