BERMUDA, 18 juli 2016 – Vijf jaar geleden werd hij gelanceerd, waarbij gemikt werd op een nieuwe generatie rum-liefhebbers. De Bacardi Oakheart. De gekruide rum heeft in korte tijd zo’n eigen identiteit verworven op de rum-markt dat ‘moeder’ Bacardi vindt dat hij nu wel op eigen benen kan staan. Daarom gaat het merk binnenkort zelfstandig verder. Het is een strategische keuze, meldt algemeen directeur Fabio Di Giammarco vanuit zijn standplaats Bermuda. Door Oakheart los te koppelen van Bacardi kan de blend nog sterker als merk neergezet kunnen worden. De drank doet het vooral goed bij mannen tussen de 18 en 24 jaar, in combinatie met cola en veel ijs. De verwachting is Oakheart in de tweede helft van dit jaar ‘op zichzelf’ gaat.
Laatste nieuws
-
Spaans onderzoek naar frauduleuze praktijken | 15 apr 2021
-
Minder champagne naar VS | 14 apr 2021
-
Franse wijnboer kan rekenen op compensatie vorstschade | 13 apr 2021
-
Herwonnen vrijheid | 12 apr 2021
-
Britse wijnimport keldert na goed jaar | 09 apr 2021
-
Alcohol alleen in de slijterij? | 08 apr 2021
-
Craft breweries laten zich niet weerhouden door crisis | 07 apr 2021