BERMUDA, 18 juli 2016 – Vijf jaar geleden werd hij gelanceerd, waarbij gemikt werd op een nieuwe generatie rum-liefhebbers. De Bacardi Oakheart. De gekruide rum heeft in korte tijd zo’n eigen identiteit verworven op de rum-markt dat ‘moeder’ Bacardi vindt dat hij nu wel op eigen benen kan staan. Daarom gaat het merk binnenkort zelfstandig verder. Het is een strategische keuze, meldt algemeen directeur Fabio Di Giammarco vanuit zijn standplaats Bermuda. Door Oakheart los te koppelen van Bacardi kan de blend nog sterker als merk neergezet kunnen worden. De drank doet het vooral goed bij mannen tussen de 18 en 24 jaar, in combinatie met cola en veel ijs. De verwachting is Oakheart in de tweede helft van dit jaar ‘op zichzelf’ gaat.
Laatste nieuws
-
Veuve Clicquot kiest voor pinot noir in La Grande Dame 2018 | 18 apr 2025
-
LVMH ziet sterke daling in verkoop van spirits | 17 apr 2025
-
Oudste Ierse whiskey ooit gebotteld | 16 apr 2025
-
Alcohol uit koffiedik | 15 apr 2025
-
Uniek bierblik voor Go Ahead Eagles | 14 apr 2025
-
Bier in blik | 11 apr 2025
-
Zware regenval legt Buffalo Trace Bourbon plat | 10 apr 2025