GROOT-BRITTANNIË – Geen muffe geur of pislucht, maar een fris aroma van komkommer, vermengd met het zoet van rozen. Dat zal de gezichten van de forensen die dagelijks gehaast in de Londense metro stappen, doen opfleuren. Gin-label-Hendrick’s voegt een nieuwe dimensie toe aan haar reclame-uitingen. Het merk verspreidt tijdelijk aangename geuren in de London Undergrond. Geuren die je ook in de gin kunt ontdekken. Een idee dat overigens niet nieuw is, Pernod Ricard zorgde vorig jaar voor een heerlijk aardbeiensfeertje op Oxford Circus. Maar dat het niet helemaal zelf bedacht is, zal de reiziger worst wezen; grote kans dat ook deze actie aanspreekt. Een van de plekken die onder handen is genomen, is het bekende metrostation King’s Cross St. Pancras. Het is van top tot teen bekleed met geurposters. Op naar Londen dus om die geuren op te snuiven.
Laatste nieuws
-
Nieuwe wind bij Ardbeg | 21 nov 2025
-
Heineken verlengt samenwerking met Formule 1 | 20 nov 2025
-
Drie keer raak bij de Dutch Whisky Awards | 19 nov 2025
-
Knallende kurken bij Bollinger | 19 nov 2025
-
Rutte zet kleine brouwers in het zonnetje | 18 nov 2025
-
Veranderen slimme tractoren het leven in de wijngaard? | 17 nov 2025
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
