GROOT-BRITTANNIË – Geen muffe geur of pislucht, maar een fris aroma van komkommer, vermengd met het zoet van rozen. Dat zal de gezichten van de forensen die dagelijks gehaast in de Londense metro stappen, doen opfleuren. Gin-label-Hendrick’s voegt een nieuwe dimensie toe aan haar reclame-uitingen. Het merk verspreidt tijdelijk aangename geuren in de London Undergrond. Geuren die je ook in de gin kunt ontdekken. Een idee dat overigens niet nieuw is, Pernod Ricard zorgde vorig jaar voor een heerlijk aardbeiensfeertje op Oxford Circus. Maar dat het niet helemaal zelf bedacht is, zal de reiziger worst wezen; grote kans dat ook deze actie aanspreekt. Een van de plekken die onder handen is genomen, is het bekende metrostation King’s Cross St. Pancras. Het is van top tot teen bekleed met geurposters. Op naar Londen dus om die geuren op te snuiven.
Laatste nieuws
-
Robbie Williams zet zijn naam onder nuchtere revolutie | 19 aug 2025
-
Speyside-distilleerderij halveert energieverbruik | 18 aug 2025
-
Oude rogge uit gezonken schip wordt nieuwe whisky | 15 aug 2025
-
Verliest de champagneflûte terrein? | 14 aug 2025
-
Grootste Franse bosbrand in decennia onder controle | 13 aug 2025
-
Ilja Gort neemt afscheid van tv-serie maar blijft dorstig naar nieuwe avonturen | 12 aug 2025
-
Wereldse whisky verrast: India, Taiwan en Australië stelen de show | 11 aug 2025