GROOT-BRITTANNIË – Geen muffe geur of pislucht, maar een fris aroma van komkommer, vermengd met het zoet van rozen. Dat zal de gezichten van de forensen die dagelijks gehaast in de Londense metro stappen, doen opfleuren. Gin-label-Hendrick’s voegt een nieuwe dimensie toe aan haar reclame-uitingen. Het merk verspreidt tijdelijk aangename geuren in de London Undergrond. Geuren die je ook in de gin kunt ontdekken. Een idee dat overigens niet nieuw is, Pernod Ricard zorgde vorig jaar voor een heerlijk aardbeiensfeertje op Oxford Circus. Maar dat het niet helemaal zelf bedacht is, zal de reiziger worst wezen; grote kans dat ook deze actie aanspreekt. Een van de plekken die onder handen is genomen, is het bekende metrostation King’s Cross St. Pancras. Het is van top tot teen bekleed met geurposters. Op naar Londen dus om die geuren op te snuiven.
Laatste nieuws
-
Prijsbewust bij aankoop van Bourgogne 2023 | 07 feb 2025
-
Nieuwe regels in Denemarken bij verkoop alcohol | 06 feb 2025
-
Canada reageert op importheffing | 05 feb 2025
-
Maison du Champagne | 04 feb 2025
-
CRAFT Awards | 03 feb 2025
-
Terugroepactie van Coca-Cola | 31 jan 2025
-
Storm zorgt voor schade aan Ardbeg | 30 jan 2025