Rummerk Flor de Caña viert zijn 135-jarig jubileum met de opening van innovatieve belevingscentra in Madrid, Lima, Managua en Mexico-Stad. Weliswaar niet in Nederland, maar wat niet is kan nog komen met de nog steeds groeiende belangstelling voor rum. Deze centra bieden bezoekers de mogelijkheid om op een unieke manier kennis te maken met het merk, dat bekend staat om zijn uitzonderlijke kwaliteit en toewijding aan duurzaamheid. De Flor de Caña Experiencia-locaties zijn meer dan traditionele winkels; ze zijn ontworpen als interactieve ruimtes waar rumliefhebbers de geschiedenis van het merk kunnen ontdekken, leren over het natuurlijke rijpingsproces, en inzicht krijgen in de duurzame productiemethoden die sinds 1890 worden gehanteerd
Laatste nieuws
-
Nieuwe wind bij Ardbeg | 21 nov 2025
-
Heineken verlengt samenwerking met Formule 1 | 20 nov 2025
-
Drie keer raak bij de Dutch Whisky Awards | 19 nov 2025
-
Knallende kurken bij Bollinger | 19 nov 2025
-
Rutte zet kleine brouwers in het zonnetje | 18 nov 2025
-
Veranderen slimme tractoren het leven in de wijngaard? | 17 nov 2025
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
