Rummerk Flor de Caña viert zijn 135-jarig jubileum met de opening van innovatieve belevingscentra in Madrid, Lima, Managua en Mexico-Stad. Weliswaar niet in Nederland, maar wat niet is kan nog komen met de nog steeds groeiende belangstelling voor rum. Deze centra bieden bezoekers de mogelijkheid om op een unieke manier kennis te maken met het merk, dat bekend staat om zijn uitzonderlijke kwaliteit en toewijding aan duurzaamheid. De Flor de Caña Experiencia-locaties zijn meer dan traditionele winkels; ze zijn ontworpen als interactieve ruimtes waar rumliefhebbers de geschiedenis van het merk kunnen ontdekken, leren over het natuurlijke rijpingsproces, en inzicht krijgen in de duurzame productiemethoden die sinds 1890 worden gehanteerd
Laatste nieuws
-
Doorbraak voor alcoholvrije wijnproductie in Italië | 23 jun 2025
-
Wijnbedrijven zetten in op hulp van zangvogels | 20 jun 2025
-
Spadel overschrijdt 1 miljard liter | 19 jun 2025
-
Didier Chopin voor de rechter wegens verkoop van nepchampagne | 18 jun 2025
-
Belgen drinken minder bier | 17 jun 2025
-
Bart Vunderink beloond met Magister Vini titel | 16 jun 2025
-
Franse Senaat maakt korte metten met verlaten wijngaarden | 13 jun 2025