NOORD-SCHARWOUDE – Vorig jaar was een van de speerpunten om ervoor te zorgen dat jongeren uit zichzelf hun ID gaan laten zien als zij alcohol willen kopen. Dat heeft gewerkt. Volgens Ron Andes, voorzitter van de Koninklijke SlijtersUnie (KSU), merken verkopers dat jongeren in toenemende mate hun ID al klaar houden. Toch is extra aandacht voor de verplichte leeftijdscontrole geen overbodige luxe; vandaar dat ook dit jaar weer de landelijke actieweek NIX zonder ID wordt gehouden. Deze is donderdag van start gegaan en loopt tot 14 september. Via de link nix18.nl/toolkit-extern is nieuw promotiemateriaal te downloaden, zoals posters, baliebordjes en plafondhangers.
Laatste nieuws
-
Nieuwe wind bij Ardbeg | 21 nov 2025
-
Heineken verlengt samenwerking met Formule 1 | 20 nov 2025
-
Drie keer raak bij de Dutch Whisky Awards | 19 nov 2025
-
Knallende kurken bij Bollinger | 19 nov 2025
-
Rutte zet kleine brouwers in het zonnetje | 18 nov 2025
-
Veranderen slimme tractoren het leven in de wijngaard? | 17 nov 2025
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
