NOORD-SCHARWOUDE – Vorig jaar was een van de speerpunten om ervoor te zorgen dat jongeren uit zichzelf hun ID gaan laten zien als zij alcohol willen kopen. Dat heeft gewerkt. Volgens Ron Andes, voorzitter van de Koninklijke SlijtersUnie (KSU), merken verkopers dat jongeren in toenemende mate hun ID al klaar houden. Toch is extra aandacht voor de verplichte leeftijdscontrole geen overbodige luxe; vandaar dat ook dit jaar weer de landelijke actieweek NIX zonder ID wordt gehouden. Deze is donderdag van start gegaan en loopt tot 14 september. Via de link nix18.nl/toolkit-extern is nieuw promotiemateriaal te downloaden, zoals posters, baliebordjes en plafondhangers.
Laatste nieuws
-
Russen produceren minder drank | 14 mrt 2025
-
Heineken partner van AJAX | 13 mrt 2025
-
Drankverbod op Schotse tribunes opgeheven? | 12 mrt 2025
-
Constellation Brands uit wijnsector? | 11 mrt 2025
-
Chivas Regal strikt Leclerc | 10 mrt 2025
-
Primeur voor Brouwerij De Brabandere | 07 mrt 2025
-
Nieuwe smaken voor Baileys | 06 mrt 2025