NOORD ENGELAND – De legendarische zanger Sting staat op het punt een spraakmakend nieuw alcoholisch drankenmerk te lanceren, geïnspireerd door zijn iconische hit ‘Every Little Thing She Does Is Magic’. Het merk, dat is vernoemd naar het beroemde nummer van The Police uit 1981, is aangevraagd als handelsmerk door Sting’s bedrijf Steerpike Limited.
De aanvraag omvat een opmerkelijke reeks dranken, waaronder wijnen, likeuren, brandewijn, cider, cocktails, gin, kirsch, rum, sake, wodka en whisky. Dit duidt erop dat de zanger zijn horizon binnen de drankenindustrie wil verbreden en zich niet alleen wil beperken tot wijn.
Met een bestaande wijngaard in Italië, waar Sting samen met Trudie Styler wijnen produceert, is de connectie tussen muziek en wijn voor de zanger niet nieuw. Het duo had eerder hun wijn vernoemd naar The Police’s nummer 1-hit ‘Message in a Bottle’ uit 1979. Deze keer wordt gespeculeerd dat de druiven van hun eigen wijngaard mogelijk dienen als basis voor dit nieuwe merk, dat zich mogelijk ook uitstrekt naar gedistilleerde dranken zoals wodka, gin en zelfs kant-en-klare cocktails.