Als je medewerkers al sinds maart thuiswerken, hoe houd je dan de teamspirit erin? Bedrijven verzinnen van alles, van vrijdagmiddagborrels via Zoom tot het versturen van verrassingspakketjes. Ook de kerstpakketten zijn mede om die reden dit jaar groter dan anders, melden diverse nieuwssites. Zij legden hun oor te luisteren bij onder meer een groothandel en een online aanbieder. De sleutelwoorden voor dit jaar: luxe, gezelligheid en beleving. Uit de pakketten moet waardering en persoonlijke aandacht blijken. Da’s natuurlijk altijd al zo, maar in dit corona-jaar geldt dat nog meer. Het gemiddeld bedrag gaat elk jaar omhoog, weten zij bij uitgever Promz. In 2015 werd gemiddeld 42,80 euro uitgegeven voor een kerstpakket en vorig jaar was dat 51 euro. Heeft u de bestellingen al achter de coulissen klaarstaan?
Laatste nieuws
-
Robbie Williams zet zijn naam onder nuchtere revolutie | 19 aug 2025
-
Speyside-distilleerderij halveert energieverbruik | 18 aug 2025
-
Oude rogge uit gezonken schip wordt nieuwe whisky | 15 aug 2025
-
Verliest de champagneflûte terrein? | 14 aug 2025
-
Grootste Franse bosbrand in decennia onder controle | 13 aug 2025
-
Ilja Gort neemt afscheid van tv-serie maar blijft dorstig naar nieuwe avonturen | 12 aug 2025
-
Wereldse whisky verrast: India, Taiwan en Australië stelen de show | 11 aug 2025