Als je medewerkers al sinds maart thuiswerken, hoe houd je dan de teamspirit erin? Bedrijven verzinnen van alles, van vrijdagmiddagborrels via Zoom tot het versturen van verrassingspakketjes. Ook de kerstpakketten zijn mede om die reden dit jaar groter dan anders, melden diverse nieuwssites. Zij legden hun oor te luisteren bij onder meer een groothandel en een online aanbieder. De sleutelwoorden voor dit jaar: luxe, gezelligheid en beleving. Uit de pakketten moet waardering en persoonlijke aandacht blijken. Da’s natuurlijk altijd al zo, maar in dit corona-jaar geldt dat nog meer. Het gemiddeld bedrag gaat elk jaar omhoog, weten zij bij uitgever Promz. In 2015 werd gemiddeld 42,80 euro uitgegeven voor een kerstpakket en vorig jaar was dat 51 euro. Heeft u de bestellingen al achter de coulissen klaarstaan?
Laatste nieuws
-
Doorbraak voor alcoholvrije wijnproductie in Italië | 23 jun 2025
-
Wijnbedrijven zetten in op hulp van zangvogels | 20 jun 2025
-
Spadel overschrijdt 1 miljard liter | 19 jun 2025
-
Didier Chopin voor de rechter wegens verkoop van nepchampagne | 18 jun 2025
-
Belgen drinken minder bier | 17 jun 2025
-
Bart Vunderink beloond met Magister Vini titel | 16 jun 2025
-
Franse Senaat maakt korte metten met verlaten wijngaarden | 13 jun 2025