Als je medewerkers al sinds maart thuiswerken, hoe houd je dan de teamspirit erin? Bedrijven verzinnen van alles, van vrijdagmiddagborrels via Zoom tot het versturen van verrassingspakketjes. Ook de kerstpakketten zijn mede om die reden dit jaar groter dan anders, melden diverse nieuwssites. Zij legden hun oor te luisteren bij onder meer een groothandel en een online aanbieder. De sleutelwoorden voor dit jaar: luxe, gezelligheid en beleving. Uit de pakketten moet waardering en persoonlijke aandacht blijken. Da’s natuurlijk altijd al zo, maar in dit corona-jaar geldt dat nog meer. Het gemiddeld bedrag gaat elk jaar omhoog, weten zij bij uitgever Promz. In 2015 werd gemiddeld 42,80 euro uitgegeven voor een kerstpakket en vorig jaar was dat 51 euro. Heeft u de bestellingen al achter de coulissen klaarstaan?
Laatste nieuws
-
Spaans onderzoek naar frauduleuze praktijken | 15 apr 2021
-
Minder champagne naar VS | 14 apr 2021
-
Franse wijnboer kan rekenen op compensatie vorstschade | 13 apr 2021
-
Herwonnen vrijheid | 12 apr 2021
-
Britse wijnimport keldert na goed jaar | 09 apr 2021
-
Alcohol alleen in de slijterij? | 08 apr 2021
-
Craft breweries laten zich niet weerhouden door crisis | 07 apr 2021