Als je medewerkers al sinds maart thuiswerken, hoe houd je dan de teamspirit erin? Bedrijven verzinnen van alles, van vrijdagmiddagborrels via Zoom tot het versturen van verrassingspakketjes. Ook de kerstpakketten zijn mede om die reden dit jaar groter dan anders, melden diverse nieuwssites. Zij legden hun oor te luisteren bij onder meer een groothandel en een online aanbieder. De sleutelwoorden voor dit jaar: luxe, gezelligheid en beleving. Uit de pakketten moet waardering en persoonlijke aandacht blijken. Da’s natuurlijk altijd al zo, maar in dit corona-jaar geldt dat nog meer. Het gemiddeld bedrag gaat elk jaar omhoog, weten zij bij uitgever Promz. In 2015 werd gemiddeld 42,80 euro uitgegeven voor een kerstpakket en vorig jaar was dat 51 euro. Heeft u de bestellingen al achter de coulissen klaarstaan?
Laatste nieuws
-
Rioja is tevreden | 17 mei 2022
-
Top sommeliers strijden om felbegeerde titel | 16 mei 2022
-
Volume Griekenland beter dan voorspeld | 13 mei 2022
-
Monstertocht langs alle Schotse stokerijen | 12 mei 2022
-
Liefde Spaanse bubbel neemt toe | 11 mei 2022
-
Akkoord over cao Gall & Gall | 10 mei 2022
-
Eurovisie-bubbel | 09 mei 2022