Als je medewerkers al sinds maart thuiswerken, hoe houd je dan de teamspirit erin? Bedrijven verzinnen van alles, van vrijdagmiddagborrels via Zoom tot het versturen van verrassingspakketjes. Ook de kerstpakketten zijn mede om die reden dit jaar groter dan anders, melden diverse nieuwssites. Zij legden hun oor te luisteren bij onder meer een groothandel en een online aanbieder. De sleutelwoorden voor dit jaar: luxe, gezelligheid en beleving. Uit de pakketten moet waardering en persoonlijke aandacht blijken. Da’s natuurlijk altijd al zo, maar in dit corona-jaar geldt dat nog meer. Het gemiddeld bedrag gaat elk jaar omhoog, weten zij bij uitgever Promz. In 2015 werd gemiddeld 42,80 euro uitgegeven voor een kerstpakket en vorig jaar was dat 51 euro. Heeft u de bestellingen al achter de coulissen klaarstaan?
Laatste nieuws
-
Chileense wijnexport gedaald | 03 feb 2023
-
Grote zorgen bij Franse wijnindustrie over glastekort | 02 feb 2023
-
Leeg vaatje voor de directie | 01 feb 2023
-
Geurtsen blijft Hofleverancier | 31 jan 2023
-
Whiskeytoerisme nog niet op oude niveau | 30 jan 2023
-
Minder wijn voor Spanje | 27 jan 2023
-
Nederlander drinkt zijn biertje weer net zo lief in de kroeg | 26 jan 2023