LIESHOUT – Een investering van 20 miljoen euro in de brouwerij, een nieuw jasje voor de verschillende bieren en een marketingimpuls. Bavaria gaat flink investeren in het biermerk Palm, dat ruim een jaar geleden werd aangekocht. De bierfabrikant denkt dat er binnen de sterk veranderende markt een blijvende rol is weggelegd voor het Belgische amberbier. Nog deze maand krijgen alle Palm-varianten een nieuwe uitstraling. Terug van weggeweest is de lauwerkrans van palmtakken. De nieuwe slogan ‘Tijd voor iets ambers’ moet het nieuwe design kracht bij zetten. In de brouwerij in het Vlaamse Steenhuffel wordt de infrastructuur rond de brouw-, gisting- en lageringsprocessen aangepakt. Het moederbedrijf stopte eerder al 2,3 miljoen euro in de modernisering van Rodenbach. Met dat merk wordt vooral gemikt op de Amerikaanse markt.
Laatste nieuws
-
Fruitglühwein boekt kleine min, maar producenten blijven optimistisch | 20 aug 2025
-
Robbie Williams zet zijn naam onder nuchtere revolutie | 19 aug 2025
-
Speyside-distilleerderij halveert energieverbruik | 18 aug 2025
-
Oude rogge uit gezonken schip wordt nieuwe whisky | 15 aug 2025
-
Verliest de champagneflûte terrein? | 14 aug 2025
-
Grootste Franse bosbrand in decennia onder controle | 13 aug 2025
-
Ilja Gort neemt afscheid van tv-serie maar blijft dorstig naar nieuwe avonturen | 12 aug 2025