LIESHOUT – Een investering van 20 miljoen euro in de brouwerij, een nieuw jasje voor de verschillende bieren en een marketingimpuls. Bavaria gaat flink investeren in het biermerk Palm, dat ruim een jaar geleden werd aangekocht. De bierfabrikant denkt dat er binnen de sterk veranderende markt een blijvende rol is weggelegd voor het Belgische amberbier. Nog deze maand krijgen alle Palm-varianten een nieuwe uitstraling. Terug van weggeweest is de lauwerkrans van palmtakken. De nieuwe slogan ‘Tijd voor iets ambers’ moet het nieuwe design kracht bij zetten. In de brouwerij in het Vlaamse Steenhuffel wordt de infrastructuur rond de brouw-, gisting- en lageringsprocessen aangepakt. Het moederbedrijf stopte eerder al 2,3 miljoen euro in de modernisering van Rodenbach. Met dat merk wordt vooral gemikt op de Amerikaanse markt.
Laatste nieuws
-
Nieuwe premier cru’s in Bourgogne | 13 dec 2024
-
Rotterdam Bierstad | 12 dec 2024
-
In Memoriam: André Domburg (1964–2024) | 11 dec 2024
-
Geen alcohol meer voor Finnen | 11 dec 2024
-
Archeologen ontdekken Romeins wijnhuis in Spanje | 10 dec 2024
-
Nieuwe directeur voor AB InBev | 09 dec 2024
-
Kleinste wijnproductie in 63 jaar | 06 dec 2024