LIESHOUT – Een investering van 20 miljoen euro in de brouwerij, een nieuw jasje voor de verschillende bieren en een marketingimpuls. Bavaria gaat flink investeren in het biermerk Palm, dat ruim een jaar geleden werd aangekocht. De bierfabrikant denkt dat er binnen de sterk veranderende markt een blijvende rol is weggelegd voor het Belgische amberbier. Nog deze maand krijgen alle Palm-varianten een nieuwe uitstraling. Terug van weggeweest is de lauwerkrans van palmtakken. De nieuwe slogan ‘Tijd voor iets ambers’ moet het nieuwe design kracht bij zetten. In de brouwerij in het Vlaamse Steenhuffel wordt de infrastructuur rond de brouw-, gisting- en lageringsprocessen aangepakt. Het moederbedrijf stopte eerder al 2,3 miljoen euro in de modernisering van Rodenbach. Met dat merk wordt vooral gemikt op de Amerikaanse markt.
Laatste nieuws
-
Russen produceren minder drank | 14 mrt 2025
-
Heineken partner van AJAX | 13 mrt 2025
-
Drankverbod op Schotse tribunes opgeheven? | 12 mrt 2025
-
Constellation Brands uit wijnsector? | 11 mrt 2025
-
Chivas Regal strikt Leclerc | 10 mrt 2025
-
Primeur voor Brouwerij De Brabandere | 07 mrt 2025
-
Nieuwe smaken voor Baileys | 06 mrt 2025