OLDENZAAL – Voor het nieuwe vak-event The Art of Drinks heeft De Monnik Dranken de samenwerking gezocht met Albert van Beeck Calkoen. Hij gaat als partner en directeur van het nieuw opgerichte bedrijf The Art of Drinks B.V de ontwikkeling van het zogeheten live platform gestalte geven. Het idee voor The Art of Drinks ontstond enkele jaren geleden, maar kwam door het wegvallen van de Dranken Pakket Expo in een stroomversnelling terecht. Van Beeck Calkoen heeft veel ervaring in zowel de horeca- als de evenementenwereld. Zo is hij de man achter het Gin Festival en medeorganisator van de Amsterdam Cocktail Week. In dat kader werkt De Monnik al langere tijd met hem samen. Een exacte datum en locatie voor The Art of Drinks zijn er nog niet; de organisatie denkt aan september/oktober, op een centrale plek in Nederland. Het doel is om zowel de slijterij en wijnhandel als de horeca te bereiken, op verschillende dagen.
Laatste nieuws
-
Nieuwe start voor London Wine Fair | 13 nov 2025
-
Hout met karakter tilt Priorat-wijnen naar nieuw niveau | 12 nov 2025
-
Tuk-tukdief ontloopt langere celstraf na teruggave deel gestolen wijn | 11 nov 2025
-
ProWein zet in op slimmer en meer evenwicht | 10 nov 2025
-
Iedereen doet het weleens, de een meer dan de ander | 07 nov 2025
-
Zeldzame Lafite-wijnen onder de hamer bij Sotheby’s | 06 nov 2025
-
Wijntoerisme stevige pijler van wijnbedrijven | 05 nov 2025
