OLDENZAAL – Voor het nieuwe vak-event The Art of Drinks heeft De Monnik Dranken de samenwerking gezocht met Albert van Beeck Calkoen. Hij gaat als partner en directeur van het nieuw opgerichte bedrijf The Art of Drinks B.V de ontwikkeling van het zogeheten live platform gestalte geven. Het idee voor The Art of Drinks ontstond enkele jaren geleden, maar kwam door het wegvallen van de Dranken Pakket Expo in een stroomversnelling terecht. Van Beeck Calkoen heeft veel ervaring in zowel de horeca- als de evenementenwereld. Zo is hij de man achter het Gin Festival en medeorganisator van de Amsterdam Cocktail Week. In dat kader werkt De Monnik al langere tijd met hem samen. Een exacte datum en locatie voor The Art of Drinks zijn er nog niet; de organisatie denkt aan september/oktober, op een centrale plek in Nederland. Het doel is om zowel de slijterij en wijnhandel als de horeca te bereiken, op verschillende dagen.
Laatste nieuws
-
Fijne exportcijfers voor Zuid-Afrika | 21 jan 2021
-
Ogen gericht op de ‘verlosser’ | 20 jan 2021
-
Dagelijks oefenen helpt aangetast reukvermogen bij herstel | 19 jan 2021
-
Steun voor Franse wijnbouwer | 18 jan 2021
-
Ierland noteert daling in drankexport | 15 jan 2021
-
Wijnmarkt wacht goed herstel | 14 jan 2021
-
Doen we nog aan Dry January? | 13 jan 2021