Een opmerkelijke mijlpaal voor de Nederlandse distilleerkunst: Sir Edmond Gin zet met vastberadenheid voet op Indiase bodem. In samenwerking met Amistad Spirits maakt dit Nederlandse gin-merk zijn entree op de dynamische Indiase drankenmarkt.
Met haar onderscheidend karakter stapt Sir Edmond Gin de Indiase markt binnen, waarbij het niet alleen zijn innovatieve kenmerken in de schijnwerpers plaatst, maar ook inspeelt op een veelbelovende trend. Volgens Global Data wordt verwacht dat de Indiase markt voor sterke dranken tussen 2021 en 2026 een indrukwekkende samengestelde jaarlijkse groei van 7,2% zal doormaken.
Sachin Abrol, mede-oprichter en CEO van Amistad Spirits, benadrukt: “We zijn verheugd om Sir Edmond te introduceren op de Indiase markt. Met zijn unieke karakter en kwaliteit zal het zich zeker onderscheiden te midden van de huidige gin-aanbiedingen.”
De strategische aanpak van Sir Edmond Gin om in het eerste jaar voet aan de grond te krijgen in Delhi, Chandigarh, Maharashtra en Haryana getuigt van vastberadenheid en visie. Met de steun van Amistad’s diepgaande ervaring en netwerk rekent men op goed partnerschap