UTRECHT – Het is vooral te danken aan hun positieve benadering van alcoholvrij borrelen en feesten dat de alcoholvrije slijterij Nix & Nix is uitgeroepen tot winnaar van de Vedis New Retail Champion 2022. Deze prijs wordt uitgereikt aan een nieuwe retailer die eruit springt op het gebied van creativiteit en innovatie, die relevant is en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. Nix & Nix speelt in op de vraag van mensen die minder alcohol willen drinken maar nog wel een drankje met wat meer smaak willen. Vedis is een retailplatform dat met deze prijs startende innovatieve ondernemers en concepten stimuleert en inspireert. HelloFresh, Crisp en Mr Marvis gingen Nix & Nix voor. Dit jaar kwamen uit een longlist van zestig retailers vijf genomineerden bovendrijven. Van hen werd op de finaleavond een videopitch getoond en na een aantal kritische vragen van de vakjury was het aan de aanwezigen om een winnaar te kiezen. Oprichters Wim Boekema en Frederike de Groot zijn maar wat blij met deze waardering van hun retailcollega’s. “Dat we nu deze prijs krijgen, stimuleert ons alleen maar om nog sneller het concept uit te rollen.”
Laatste nieuws
-
Heineken in de Mix | 22 sep 2023
-
Eerste reactie van CBL op miljoenennota | 21 sep 2023
-
Prijs van dranken en sigaretten opnieuw in de lift | 20 sep 2023
-
Oogstnieuws Italië | 15 sep 2023
-
Drank maakt meer kapot dan je lief is | 14 sep 2023
-
Wijnstroom van twee miljoen liter overspoelt Portugese stad | 13 sep 2023
-
Wat doet zuurstof met wijn? | 12 sep 2023