Hennessy lanceerde in oktober 2025 wereldwijd de Hennessy V.S.O.P Limited Edition by LeBron James. De samenwerking tussen het Franse cognachuis en de wereldberoemde basketballer begon in 2024 en kreeg toen een nieuw hoofdstuk. De opvallende oranje fles, geïnspireerd op LeBrons kenmerkende ‘crowning’-gebaar (de beweging waarbij hij met zijn handen een kroon boven zijn hoofd vormt), stond symbool voor leiderschap, energie en verbondenheid. De campagne rond de lancering, getiteld The Second Decision, verwees speels naar LeBrons iconische transfermoment en vierde hun gedeelde creatieve reis. Met filmische beelden en een sterk digitaal verhaal nodigde de campagne fans uit om samen te vieren. Volgens LeBron James draaide deze editie om verbinding en viering, terwijl Hennessy’s marketingdirecteur Vincent Montalescot benadrukte dat LeBrons invloed verder reikte dan sport. De limited edition belichaamt de gezamenlijke waarden van vakmanschap, ambitie en gemeenschap.
HENNESSY AND LEBRON JAMES LAUNCH A NEW COLLECTOR’S V.S.O.P LIMITED EDITION (PRNewsfoto/Hennessy)
