Whiskymaker Glenfiddich heeft tijdens Monterey Car Week in Californië een exclusieve wereldwijde samenwerking aangekondigd met het iconische automerk Aston Martin. Na eerdere gezamenlijke projecten rond de Formule 1 breiden de twee Britse merken hun partnerschap nu uit naar een bredere internationale samenwerking. De samenwerking wordt gevierd met bijzondere ervaringen en een uiterst gelimiteerde single malt. Glenfiddich presenteert een 48 jaar oude whisky uit 1976, gerijpt op Europese sherryvaten, waarvan slechts 50 flessen wereldwijd beschikbaar zijn. Het jaartal symboliseert een periode van vernieuwing: Glenfiddich introduceerde toen zijn hertenkop-embleem en vernieuwde zijn still house, terwijl Aston Martin juist baanbrekende ontwerpen bracht die de koers van het merk bepaalden.
Laatste nieuws
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
-
Nieuwe start voor London Wine Fair | 13 nov 2025
-
Hout met karakter tilt Priorat-wijnen naar nieuw niveau | 12 nov 2025
-
Tuk-tukdief ontloopt langere celstraf na teruggave deel gestolen wijn | 11 nov 2025
-
ProWein zet in op slimmer en meer evenwicht | 10 nov 2025
-
Iedereen doet het weleens, de een meer dan de ander | 07 nov 2025
-
Zeldzame Lafite-wijnen onder de hamer bij Sotheby’s | 06 nov 2025
