GORINCHEM – Over precies 100 dagen vindt de tweede DrankenbeurZ plaats. En in Amerika weten ze, met Joe Biden stevig aan het roer, wat je in 100 dagen allemaal kunt bereiken. “Gaat de beurs echt door?”, vroeg iemand van de week nog. Jazeker gaat-ie door! De organisatie boekte al meer deelnemers dan vorig jaar en heeft dus nog zo’n drie maanden te gaan. Hoog tijd dus om de twijfels overboord te gooien als u die nog had. Deze week meldden ook Alfa Bier en Papi zich aan als standhouder. Waarmee de slijtersbeurs alleen maar diverser wordt. Bent u importeur, leverancier of distributeur van wijn, gedistilleerd, bier of verpakkingsmateriaal en wilt u op 19 en 20 september verzekerd zijn van een mooi plekje op de beurs? Kijk dan op de website van de DrankenbeurZ.
Laatste nieuws
-
Piraten en rum | 24 jun 2026
-
Rosé laat zich niet in één stijl vangen | 23 jun 2026
-
Eerste pauselijke wijn oogst levert 5.000 flessen op | 22 jun 2026
-
Bijna half miljoen euro aan bourbon gestolen | 19 jun 2026
-
Slechte bereikbaarheid zet Schotse whiskysector onder druk | 18 jun 2026
-
Super El Niño dreigt wereldwijde impact te krijgen | 17 jun 2026
-
Arbeidsomstandigheden krijgen hogere prioriteit in wijnsector | 16 jun 2026
