GULPEN – Voor haar inspanningen op het gebied van duurzaamheid heeft de Gulpener Bierbrouwerij gisteravond de prestigieuze Koning Willem I Prijs gewonnen. Elementen uit dat beleid zijn niet alleen de duurzaam geproduceerde bieren, maar ook de zorgvuldig opgebouwde relaties met boeren en een innovatieve visie op de toekomst. Allemaal redenen om de Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap toe te kennen aan Gulpener. De Limburgse brouwer kreeg de award uit handen van de president van de Nederlandsche Bank, Klaas Knot. Koningin Máxima mocht de winnaars via livestream bekend maken. CEO Jan-Paul Rutten liet weten dat het bedrijf de toekenning ziet als kroon op het duurzaamheidsbeleid van de afgelopen 25 jaar.
Laatste nieuws
-
Bacardi 100% eigenaar van Teeling | 26 jun 2026
-
Piraten en rum | 24 jun 2026
-
Rosé laat zich niet in één stijl vangen | 23 jun 2026
-
Eerste pauselijke wijn oogst levert 5.000 flessen op | 22 jun 2026
-
Bijna half miljoen euro aan bourbon gestolen | 19 jun 2026
-
Slechte bereikbaarheid zet Schotse whiskysector onder druk | 18 jun 2026
-
Super El Niño dreigt wereldwijde impact te krijgen | 17 jun 2026
