LIESHOUT – Een investering van 20 miljoen euro in de brouwerij, een nieuw jasje voor de verschillende bieren en een marketingimpuls. Bavaria gaat flink investeren in het biermerk Palm, dat ruim een jaar geleden werd aangekocht. De bierfabrikant denkt dat er binnen de sterk veranderende markt een blijvende rol is weggelegd voor het Belgische amberbier. Nog deze maand krijgen alle Palm-varianten een nieuwe uitstraling. Terug van weggeweest is de lauwerkrans van palmtakken. De nieuwe slogan ‘Tijd voor iets ambers’ moet het nieuwe design kracht bij zetten. In de brouwerij in het Vlaamse Steenhuffel wordt de infrastructuur rond de brouw-, gisting- en lageringsprocessen aangepakt. Het moederbedrijf stopte eerder al 2,3 miljoen euro in de modernisering van Rodenbach. Met dat merk wordt vooral gemikt op de Amerikaanse markt.
Laatste nieuws
-
Kylie Minogue verrast met nieuwe rosé door wijnblunder | 08 okt 2025
-
Veiling vol topwhisky’s zet kansarme jongeren in hun kracht | 07 okt 2025
-
Druivendieven slaan toe in Duitse wijngaard | 06 okt 2025
-
Amerikaanse shutdown legt spirits-sector lam | 06 okt 2025
-
Japanse bierbrouwer getroffen door cyberaanval | 03 okt 2025
-
Eerste vrouwelijke Mondavi aan het roer in Napa Valley | 03 okt 2025
-
Oudste zoon Beckham teruggefloten | 02 okt 2025