BERMUDA, 18 juli 2016 – Vijf jaar geleden werd hij gelanceerd, waarbij gemikt werd op een nieuwe generatie rum-liefhebbers. De Bacardi Oakheart. De gekruide rum heeft in korte tijd zo’n eigen identiteit verworven op de rum-markt dat ‘moeder’ Bacardi vindt dat hij nu wel op eigen benen kan staan. Daarom gaat het merk binnenkort zelfstandig verder. Het is een strategische keuze, meldt algemeen directeur Fabio Di Giammarco vanuit zijn standplaats Bermuda. Door Oakheart los te koppelen van Bacardi kan de blend nog sterker als merk neergezet kunnen worden. De drank doet het vooral goed bij mannen tussen de 18 en 24 jaar, in combinatie met cola en veel ijs. De verwachting is Oakheart in de tweede helft van dit jaar ‘op zichzelf’ gaat.
Laatste nieuws
-
Kylie Minogue verrast met nieuwe rosé door wijnblunder | 08 okt 2025
-
Veiling vol topwhisky’s zet kansarme jongeren in hun kracht | 07 okt 2025
-
Druivendieven slaan toe in Duitse wijngaard | 06 okt 2025
-
Amerikaanse shutdown legt spirits-sector lam | 06 okt 2025
-
Japanse bierbrouwer getroffen door cyberaanval | 03 okt 2025
-
Eerste vrouwelijke Mondavi aan het roer in Napa Valley | 03 okt 2025
-
Oudste zoon Beckham teruggefloten | 02 okt 2025