AB InBev Nederland en Uber slaan de handen ineen met de campagne “Als je drinkt, rijd dan niet”. De samenwerking moet consumenten bewust maken van de risico’s van rijden onder invloed en biedt tegelijkertijd een concreet alternatief: van 2 juni tot en met 1 september ontvangen bezoekers van deelnemende horecazaken 30% korting op een Uber-rit naar huis, tot maximaal €10. “Met deze samenwerking bieden we een concrete oplossing om veilig thuis te komen,” aldus Jasper Kessels, directeur van AB InBev Nederland. Ook Uber benadrukt het belang van veiligheid. De actie maakt deel uit van AB InBev’s wereldwijde ‘Smart Drinking’-initiatief.
Laatste nieuws
-
Een glas wijn of bier is niet alleen maar slecht | 15 sep 2025
-
Huub van Doorne neemt na twintig jaar afscheid als CEO van Lucas Bols | 12 sep 2025
-
Recordregen aan gouden medailles bij Wijnkeuring 2025 | 11 sep 2025
-
Snellere controles in zicht, maar handbagagewijn moet nog even wachten | 10 sep 2025
-
Cider terug van weggeweest? | 09 sep 2025
-
Oudste whisky van India | 08 sep 2025
-
Ook vroege start bij Duitse druivenpluk | 05 sep 2025