Een wijnproducent uit Californië, Cupcake Vineyards, is een samenwerking aangegaan met het populaire Netflix programma ‘Love is Blind’, de datingshow waarbij potentiële partners elkaar niet mogen zien, maar elkaar wel het hemd van het lijf mogen vragen en elkaar pas zien als ze zich verloven. Waarmee het programma maar wil aantonen dat aantrekkingskracht op basis van fysieke kenmerken redelijk oppervlakkig is en het eigenlijk zou moeten gaan om de emotionele connectie. Als u het programma wel eens gezien heeft, weet u dat de deelnemers uit gouden glazen drinken. Cupcake Vineyards heeft speciaal voor dit programma een – limited edition – chardonnay gelanceerd met de naam ‘Love is wine’ die, jawel, gebotteld is in een gouden fles. De wijn wordt gepromoot door voormalige deelnemers van het programma. En dat promoten lijkt te werken: de wijn is op de website van de wijnmaker al uitverkocht. De nieuwe serie van het datingprogramma begint op Valentijnsdag.
Laatste nieuws
-
Beste Merlots volgens Winesearcher | 08 nov 2024
-
Drankensector niet blij met nieuwe president | 07 nov 2024
-
Zeldzame Full Card Series op veiling | 06 nov 2024
-
Van de Amsterdammer, voor de Amsterdammer | 05 nov 2024
-
Vierde Editie van The Art of Drinks een feit | 04 nov 2024
-
Britse regering verhoogt accijns op wijn en sterke drank | 01 nov 2024
-
Wijngids van Corriere della Sera | 31 okt 2024