Acteur Dolph Lundgren, bekend van Rocky IV, biedt investeerders nu de kans om aandeelhouder te worden in zijn vodkamerk Hard Cut. Via een crowdfundingcampagne op Start Engine wil hij 2 miljoen dollar ophalen om de verkoop in de VS uit te breiden, het marketingbudget te vergroten en de voorraad op te schalen. Hard Cut, dat Lundgren samen met zijn vrouw Emma Krokdal opzette, is inmiddels verkrijgbaar in 150 winkels in Californië en breidt uit naar New York, Florida en Texas. De vodka, gemaakt van aardappelen uit Idaho, onderscheidt zich met een hoger alcoholpercentage (45%) en een romige smaak. Met deze campagne wil Lundgren niet alleen kapitaal ophalen, maar ook een community bouwen rond zijn merk. Investeerders kunnen rekenen op bijzondere beloningen, zoals een gesigneerde fles of zelfs een lunch met de acteur zelf. Volgens Lundgren is de vodkawereld “een beetje saai geworden” en is het tijd om daar verandering in te brengen.
Laatste nieuws
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
-
Nieuwe start voor London Wine Fair | 13 nov 2025
-
Hout met karakter tilt Priorat-wijnen naar nieuw niveau | 12 nov 2025
-
Tuk-tukdief ontloopt langere celstraf na teruggave deel gestolen wijn | 11 nov 2025
-
ProWein zet in op slimmer en meer evenwicht | 10 nov 2025
-
Iedereen doet het weleens, de een meer dan de ander | 07 nov 2025
-
Zeldzame Lafite-wijnen onder de hamer bij Sotheby’s | 06 nov 2025
