De markt in hard seltzers groeit maar door. Het jonge Amsterdamse bedrijf Stëlz, inmiddels goed voor zo’n 6,5 miljoen blikjes hard seltzer per jaar, is zich daar terdege van bewust. En om door te kunnen groeien zijn ze een samenwerkingsverband aangegaan met hun buurman om de hoek: Heineken. Want, zo meldt Milan Voet (co-founder van Stëlz) op LinkedIn, Heineken heeft een minderheidsbelang genomen in hun bedrijf. Stëlz blijft onafhankelijk, maar kan op deze manier gebruik gaan maken van de enorme expertise van Heineken om zo hun groei nog verder te versnellen.
Laatste nieuws
-
Minder bier verkocht in 2024 | 14 feb 2025
-
Terugkeer van alcoholslot voor veelplegers | 13 feb 2025
-
Loslatend etiket op statiegeldfles | 12 feb 2025
-
VS slaat groots Prosecco in | 11 feb 2025
-
Spaanse wijnregio Castilla-La Mancha presenteert topwijnen in Amsterdam | 10 feb 2025
-
Prijsbewust bij aankoop van Bourgogne 2023 | 07 feb 2025
-
Nieuwe regels in Denemarken bij verkoop alcohol | 06 feb 2025