De markt in hard seltzers groeit maar door. Het jonge Amsterdamse bedrijf Stëlz, inmiddels goed voor zo’n 6,5 miljoen blikjes hard seltzer per jaar, is zich daar terdege van bewust. En om door te kunnen groeien zijn ze een samenwerkingsverband aangegaan met hun buurman om de hoek: Heineken. Want, zo meldt Milan Voet (co-founder van Stëlz) op LinkedIn, Heineken heeft een minderheidsbelang genomen in hun bedrijf. Stëlz blijft onafhankelijk, maar kan op deze manier gebruik gaan maken van de enorme expertise van Heineken om zo hun groei nog verder te versnellen.
Laatste nieuws
-
Overleven met wijn | 14 nov 2025
-
Nieuwe start voor London Wine Fair | 13 nov 2025
-
Hout met karakter tilt Priorat-wijnen naar nieuw niveau | 12 nov 2025
-
Tuk-tukdief ontloopt langere celstraf na teruggave deel gestolen wijn | 11 nov 2025
-
ProWein zet in op slimmer en meer evenwicht | 10 nov 2025
-
Iedereen doet het weleens, de een meer dan de ander | 07 nov 2025
-
Zeldzame Lafite-wijnen onder de hamer bij Sotheby’s | 06 nov 2025
