Rummerk Flor de Caña viert zijn 135-jarig jubileum met de opening van innovatieve belevingscentra in Madrid, Lima, Managua en Mexico-Stad. Weliswaar niet in Nederland, maar wat niet is kan nog komen met de nog steeds groeiende belangstelling voor rum. Deze centra bieden bezoekers de mogelijkheid om op een unieke manier kennis te maken met het merk, dat bekend staat om zijn uitzonderlijke kwaliteit en toewijding aan duurzaamheid. De Flor de Caña Experiencia-locaties zijn meer dan traditionele winkels; ze zijn ontworpen als interactieve ruimtes waar rumliefhebbers de geschiedenis van het merk kunnen ontdekken, leren over het natuurlijke rijpingsproces, en inzicht krijgen in de duurzame productiemethoden die sinds 1890 worden gehanteerd
Laatste nieuws
-
Wollen hoes voor Cheval Blanc | 09 okt 2024
-
WHO meldt 150.000 nieuwe kankergevallen in EU door alcoholgebruik | 08 okt 2024
-
Monteur gooit per ongeluk kunstwerk weg in museum | 07 okt 2024
-
Kleinere oogst in Bordeaux | 04 okt 2024
-
Alibaba miljonair koopt wijngaarden in Bourgogne | 03 okt 2024
-
VK snelst groeiende markt bier met lage ABV | 02 okt 2024
-
Hamilton sponsort zichzelf | 01 okt 2024