Rummerk Flor de Caña viert zijn 135-jarig jubileum met de opening van innovatieve belevingscentra in Madrid, Lima, Managua en Mexico-Stad. Weliswaar niet in Nederland, maar wat niet is kan nog komen met de nog steeds groeiende belangstelling voor rum. Deze centra bieden bezoekers de mogelijkheid om op een unieke manier kennis te maken met het merk, dat bekend staat om zijn uitzonderlijke kwaliteit en toewijding aan duurzaamheid. De Flor de Caña Experiencia-locaties zijn meer dan traditionele winkels; ze zijn ontworpen als interactieve ruimtes waar rumliefhebbers de geschiedenis van het merk kunnen ontdekken, leren over het natuurlijke rijpingsproces, en inzicht krijgen in de duurzame productiemethoden die sinds 1890 worden gehanteerd
Laatste nieuws
-
Minder bier verkocht in 2024 | 14 feb 2025
-
Terugkeer van alcoholslot voor veelplegers | 13 feb 2025
-
Loslatend etiket op statiegeldfles | 12 feb 2025
-
VS slaat groots Prosecco in | 11 feb 2025
-
Spaanse wijnregio Castilla-La Mancha presenteert topwijnen in Amsterdam | 10 feb 2025
-
Prijsbewust bij aankoop van Bourgogne 2023 | 07 feb 2025
-
Nieuwe regels in Denemarken bij verkoop alcohol | 06 feb 2025