GRONINGEN – De Groninger stadsbrouwerij Martinus ontwikkelde zes speciale bieren voor de Rolling Stones-tentoonstelling ‘Unzipped’ in het Groninger Museum, maar is nu door de beroemde rockband op de vingers getikt. Dat meldt RTV Noord. De brouwer gebruikte een door het museum en Marketing Groningen beschikbaar gesteld logo. Daarop is de bekende uitgestoken tong te zien in de kleuren van de vlag van Groningen. Volgens RTV Noord lag er plots een boze brief op de mat, met de mededeling dat de verkoop van het bier moet worden gestaakt. Het marketingbureau is volgens de regionale zender druk in overleg met de band om de kwestie op te lossen. (Foto: Marionettentheater Augsburg, Pixabay)
Laatste nieuws
-
Doorbraak voor alcoholvrije wijnproductie in Italië | 23 jun 2025
-
Wijnbedrijven zetten in op hulp van zangvogels | 20 jun 2025
-
Spadel overschrijdt 1 miljard liter | 19 jun 2025
-
Didier Chopin voor de rechter wegens verkoop van nepchampagne | 18 jun 2025
-
Belgen drinken minder bier | 17 jun 2025
-
Bart Vunderink beloond met Magister Vini titel | 16 jun 2025
-
Franse Senaat maakt korte metten met verlaten wijngaarden | 13 jun 2025