Het traditionele ‘bacootje’ is volgend jaar ook verkrijgbaar in een RTD. Bacardí en Coca Cola zijn een samenwerking aangegaan en zullen het kant en klaar drankje volgend jaar op de markt brengen. Als eerste zijn (geselecteerde) Europese landen en Mexico aan de beurt, vervolgens andere markten. Coca Cola wil haar portofolio als totaaldrankenbedrijf blijven ontwikkelen en zet in op de groeiende markt voor RTD’s. Bacardí hoopt met de RTD de toegankelijkheid en bereik van hun rum te vergroten. Het is niet de eerste keer dat de twee merken met elkaar samenwerken. In 1900 werd de Cuba Libre-cocktail uitgevonden met Bacardí-rum, Coca-Cola en limoen in de American Bar in Havana.
Laatste nieuws
-
Wollen hoes voor Cheval Blanc | 09 okt 2024
-
WHO meldt 150.000 nieuwe kankergevallen in EU door alcoholgebruik | 08 okt 2024
-
Monteur gooit per ongeluk kunstwerk weg in museum | 07 okt 2024
-
Kleinere oogst in Bordeaux | 04 okt 2024
-
Alibaba miljonair koopt wijngaarden in Bourgogne | 03 okt 2024
-
VK snelst groeiende markt bier met lage ABV | 02 okt 2024
-
Hamilton sponsort zichzelf | 01 okt 2024