Het traditionele ‘bacootje’ is volgend jaar ook verkrijgbaar in een RTD. Bacardí en Coca Cola zijn een samenwerking aangegaan en zullen het kant en klaar drankje volgend jaar op de markt brengen. Als eerste zijn (geselecteerde) Europese landen en Mexico aan de beurt, vervolgens andere markten. Coca Cola wil haar portofolio als totaaldrankenbedrijf blijven ontwikkelen en zet in op de groeiende markt voor RTD’s. Bacardí hoopt met de RTD de toegankelijkheid en bereik van hun rum te vergroten. Het is niet de eerste keer dat de twee merken met elkaar samenwerken. In 1900 werd de Cuba Libre-cocktail uitgevonden met Bacardí-rum, Coca-Cola en limoen in de American Bar in Havana.
Laatste nieuws
-
Champagneverkoop daalt fors | 23 jan 2025
-
Giftige alcohol in Turkije | 22 jan 2025
-
Robbers & van den Hoogen krijgt miljoeneninvestering | 21 jan 2025
-
Grolsch en Twente blijven elkaar trouw | 20 jan 2025
-
Na 40 jaar mogelijk weer bier op Engelse tribune | 17 jan 2025
-
Het Schotse eiland Tiree produceert weer whisky | 16 jan 2025
-
Markt voor biologische wijn groeit gestaag | 15 jan 2025