Diageo heeft ontkend dat het zijn aandeel van 34% in Moët Hennessy zal verkopen of Johnny Walker van de hand te doen. De geruchten waarden al even rond en dus moest Diageo wel met een verklaring komen. Op 26 januari jl. heeft het een bericht gepubliceerd waarin werd ingegaan op alle speculaties. Op 4 februari a.s. zullen ze met een update komen van de tussentijdse bedrijfsresultaten. Het bedrijf kampt al wat langer met tegenvallende omzetten en de verkoop van de aandelen en Johnny Walker zou veel goed kunnen maken. Vorige week verkocht Diageo al wel het rummerk Cacique (Venezuela) aan het Franse bedrijf La Martiniquaise-Bardinet.
Laatste nieuws
-
Rosé laat zich niet in één stijl vangen | 23 jun 2026
-
Eerste pauselijke wijn oogst levert 5.000 flessen op | 22 jun 2026
-
Bijna half miljoen euro aan bourbon gestolen | 19 jun 2026
-
Slechte bereikbaarheid zet Schotse whiskysector onder druk | 18 jun 2026
-
Super El Niño dreigt wereldwijde impact te krijgen | 17 jun 2026
-
Arbeidsomstandigheden krijgen hogere prioriteit in wijnsector | 16 jun 2026
-
La Martiniquaise-Bardinet stapt in groeiverhaal van Plata o Plomo | 12 jun 2026
