Het traditionele ‘bacootje’ is volgend jaar ook verkrijgbaar in een RTD. Bacardí en Coca Cola zijn een samenwerking aangegaan en zullen het kant en klaar drankje volgend jaar op de markt brengen. Als eerste zijn (geselecteerde) Europese landen en Mexico aan de beurt, vervolgens andere markten. Coca Cola wil haar portofolio als totaaldrankenbedrijf blijven ontwikkelen en zet in op de groeiende markt voor RTD’s. Bacardí hoopt met de RTD de toegankelijkheid en bereik van hun rum te vergroten. Het is niet de eerste keer dat de twee merken met elkaar samenwerken. In 1900 werd de Cuba Libre-cocktail uitgevonden met Bacardí-rum, Coca-Cola en limoen in de American Bar in Havana.
Laatste nieuws
-
Uncle Nearest overweegt verkoop van Cognac-bezittingen | 14 okt 2025
-
Een slokje op doktersadvies | 13 okt 2025
-
Van grand cru tot grandioze zwendel | 10 okt 2025
-
Kylie Minogue verrast met nieuwe rosé door wijnblunder | 08 okt 2025
-
Veiling vol topwhisky’s zet kansarme jongeren in hun kracht | 07 okt 2025
-
Druivendieven slaan toe in Duitse wijngaard | 06 okt 2025
-
Amerikaanse shutdown legt spirits-sector lam | 06 okt 2025