Rummerk Flor de Caña viert zijn 135-jarig jubileum met de opening van innovatieve belevingscentra in Madrid, Lima, Managua en Mexico-Stad. Weliswaar niet in Nederland, maar wat niet is kan nog komen met de nog steeds groeiende belangstelling voor rum. Deze centra bieden bezoekers de mogelijkheid om op een unieke manier kennis te maken met het merk, dat bekend staat om zijn uitzonderlijke kwaliteit en toewijding aan duurzaamheid. De Flor de Caña Experiencia-locaties zijn meer dan traditionele winkels; ze zijn ontworpen als interactieve ruimtes waar rumliefhebbers de geschiedenis van het merk kunnen ontdekken, leren over het natuurlijke rijpingsproces, en inzicht krijgen in de duurzame productiemethoden die sinds 1890 worden gehanteerd
Laatste nieuws
-
Kylie Minogue verrast met nieuwe rosé door wijnblunder | 08 okt 2025
-
Veiling vol topwhisky’s zet kansarme jongeren in hun kracht | 07 okt 2025
-
Druivendieven slaan toe in Duitse wijngaard | 06 okt 2025
-
Amerikaanse shutdown legt spirits-sector lam | 06 okt 2025
-
Japanse bierbrouwer getroffen door cyberaanval | 03 okt 2025
-
Eerste vrouwelijke Mondavi aan het roer in Napa Valley | 03 okt 2025
-
Oudste zoon Beckham teruggefloten | 02 okt 2025